Vårt sociala ansvar
Framför allt handlar vårt sociala ansvar om våra värderingar. Människor, kvalitet, ärlighet och respekt ger anställda som mår bra och trivs på arbetet vilket i sin tur leder till nöjda kunder. Vi ser olikheter som en tillgång. Vi behandlar alla våra anställda lika och med respekt. Vi tar ansvar för våra handlingar och vi levererar i tid. Detta återspeglas i både kvaliteten på vårt reparationsarbete och säkerheten på våra arbetsplatser.
Våra värderingar är vår vägvisare
Människor
Människor är grunden för allt vårt arbete. Även om vi alla är olika så är alla och allas arbete lika viktigt. Befattningar är sekundära – vi leder genom exempel. Vi är vänliga och bryr oss om varandra. Det är så vi skapar en unik lagkänsla.
Kvalitet
Vi är ett professionellt och kompetent team. Vår ambition är att göra det lilla extra för våra kunder. Vi är stolta över vårt arbete men ivriga att utveckla oss. Det är så vi är branschledande.
Ärlighet
Vi är ärliga och genuina. Vi håller våra löften mot våra kunder, partners och varandra. Vi tar oss an vårt arbete med hög integritet och kommunicerar öppet. Det är så vi bygger förtroende.
Respekt
Vi behandlar våra kunder, partners och varandra med respekt. Vi tar ansvar för våra handlingar och vi levererar i tid. För miljöns skull så föredrar vi att reparera istället för att ersätta, eftersom vi kan. Det är så vi är ansvarstagande.